Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
Wrocław



Jako prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny zapewniasz w „Backoffice“ sprawne funkcjonowanie naszych działów! Rozpocznij już dziś Twoją karierę w jednym z naszych działów!

Twoje zadania
  • Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp.
  • Współpraca z kolegami z różnych działów
  • Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług
  • Przygotowywanie spotkań i uczestnictwo w nich
  • Aktualizacja i przygotowywanie zestawień/ raportów itp..
  • Możliwość wsparcia aktualnych projektów (w razie potrzeby)
Twój profil
  • Wykształcenie ekonomiczne
  • Mile widziane doświadczenie asystenckie lub na innym stanowisku w administracji
  • Różnorodne zadania
  • Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność & dokładność
  • Dobra znajomość j. niemieckiego
  • Mile widziane zainteresowanie techniczne
  • Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy.
  • Onboarding & stały rozwój.
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration".
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje.
  • Premie uznaniowe.
  • Zdrowie w miejscu pracy.
  • Ekspansja.
  • Program poleceń pracowniczych.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-09-30

Pracownik biurowy w dziale księgowości

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

ZOBACZ WIĘCEJ

lubuskie / Zielona Góra

wg zawodu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Aktywny od: 2025-09-30

Asystent specjalisty do spraw grantów i dotacji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Toruń

-zapoznanie z przepisami bhp i ppoż-wsparcie w przygotowaniu i obsłudze dokumentów związanej z udzieleniem grantów o dotacji-pomoc w ocenie formalnej i merytorycznej-przygotowanie zestawień, raportów i sprawozdań-prowadzenie korespondencji z wnioskodawcami i...

Aktywny od: 2025-09-30

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Toruń

-zapoznanie się z bhp i ppoż oraz regulaminem pracy-zapoznanie się z przepisami RODO-przygotowanie materiałów na spotkania z klientami-przygotowanie projektów instytucji-przygotowanie odpowiedzi na zapytanie ofertowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...