Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
Wrocław



Jako prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny zapewniasz w „Backoffice“ sprawne funkcjonowanie naszych działów! Rozpocznij już dziś Twoją karierę w jednym z naszych działów!

Twoje obowiązki:
  • Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów.
  • Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług.
  • Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów.
  • Tworzenie i aktualizowanie raportów.
  • Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb.
Szukamy osoby, która:
  • Ma wykształcenie ekonomiczne.
  • Posiada doświadczenie administracyjne lub asystenckie (mile widziane).
  • Zna język niemiecki na dobrym poziomie.
  • Potrafi świetnie się zorganizować i dba o szczegóły.
  • Zna MS Office, szczególnie Excel.
  • Mile widziane – zainteresowanie tematyką techniczną.
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy.
  • Onboarding & stały rozwój.
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration".
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje.
  • Premie uznaniowe.
  • Zdrowie w miejscu pracy.
  • Ekspansja.
  • Program poleceń pracowniczych.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka Zarządu

Pracodawca: Art Point sp. z o.o

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska Będziesz prawą ręką Zarządu, pomagając im w ogarnianiu codziennych spraw administracyjnych. Umawianie spotkań on one i bezpośrednich z kontrahentami. Prowadzenie baz danych i ich aktualizacja- tak aby był porządek informacyjny. Tworzenie streści do...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjny w Dziale Nadzoru Klinicznego i Kontroli

Pracodawca: Uniwersytet Medyczny w Lublinie

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Lublin

Główne zadania na stanowisku: Ocena prawidłowości funkcjonowania podmiotów leczniczych, dla których Uniwersytet jest organem nadzorującym. Analizowanie wyników działalności jednostek organizacyjnych podmiotów leczniczych. Analiza poziomu i zakresu realizowanych...

Aktywny od: dzisiaj

Referent ds. rozliczeń

Pracodawca: Przerdsiębiorstwo Wielobranżowe UNIKA Gajowiecka, Płuciennik, Stefaniak s.j

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

Przeprowadzania rozliczeń zużycia ciepła i wody w zasobach lokalowych Zleceniodawcy Praca w godz: 7-15 Wykształcenie: minimum średnie Doświadczenie zawodowe: staż pracy minimum 3 lata Umiejętności: znajomość obsługi Microsoft Office