Asystent / Asystentka ds. Administracji

Asystent / Asystentka ds. Administracji
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska:
  • obsługa bieżących spraw administracyjno biurowych: przygotowanie dokumentów, skanowanie, drukowanie, archiwizowanie, organizacja spotkań, odbieranie telefonów,
  • zarządzanie zapotrzebowaniem biura: zakupy sprzętu, materiałów biurowych, artykułów spożywczych, środków czystości,
  • dbałość o potrzeby pracowników: organizacja wyposażenia, pomoc w dokumentach kadrowych, pilnowanie terminów badań i szkoleń BHP, ewidencja urlopów,
  • organizacja eventów firmowych, reklamowych, wyjazdów służbowych,
  • współpraca przy tworzeniu materiałów marketingowych,
  • wykonywanie innych zadań o podobnym charakterze,
Wymagania:
  • znajomość obsługi komputera (Excel, Word, Outlook),
  • umiejętność organizacji pracy,
  • umiejętność priorytetyzacji zadań,
  • komunikatywność, pozytywne nastawienie,
  • odpowiedzialność, skrupulatność,
  • podstawowa znajomość języka angielskiego,
  • prawo jazdy kat. B,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na 1/2 etatu,
  • umowę o pracę,
  • dodatkowe benefity (dopłaty do kart sportowych, pakietów medycznych),
  • miłą atmosferę w pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjnych

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Pruszcz Gdański

Obsługa spraw administracyjnych i handlowych (oferty, umowy, pisma do urzędów). Przygotowywanie raportów, zestawień i dokumentacji. Współpraca z firmami transportowymi. Wystawianie kart i prowadzenie ewidencji w systemie BDO. Kontakt z klientami – telefoniczny i...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent rzeczoznawcy / projektanta konstrukcji budowlanych

Pracodawca: ATK Design Tomasz Kowal

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

wsparcie w przygotowywaniu ekspertyz i opinii technicznych oraz dokumentacji projektowej, w tym wykonywanie wizji lokalnych, inwentaryzacji uszkodzeń, pomiarów ugięć, analiz dokumentacji archiwalnej, obliczeń statyczno-wytrzymałościowych; opracowywanie rysunków...

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki

Obsługa kancelarii komendy - pisma przychodzące i wychodzące. Obsługa programu Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją. Pomoc w prowadzeniu archiwum. Obsługa programu z ewidencją czasu służby i pracy. Obsługa urządzeń biurowych. Poznanie zasad funkcjonowania...