Asystent / Asystentka ds. administracji

Asystent / Asystentka ds. administracji
Miejsce pracy: Krasnystaw
Obowiązki:
  • Przygotowywanie dokumentacji kontraktowej: dokumenty, raporty, rejestry, zestawienia.
  • Tworzenie pism do organów administracji publicznej.
  • Zarządzanie korespondencją: przychodzącą i wychodzącą.
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów.
  • Archiwizowanie dokumentacji kontraktowej i tworzenie kopii zgodnie z systemem obowiązującym w firmie.
  • Obsługa interesantów: informowanie o procedurach i kierowanie do odpowiednich osób.
  • Koordynowanie bieżących spraw administracyjnych biura budowy.
  • Przekazywanie dokumentów zadekretowanych odpowiednim osobom.
  • Organizacja spotkań rad budowy.
  • Zarządzanie sprawami biura w zakresie utrzymania i funkcjonowania wyposażenia technicznego.
  • Aktualizacja strony internetowej firmy.
Wymagania:
  • Wyższe wykształcenie.
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku; preferowane doświadczenie w branży budowlanej.
  • Biegła znajomość MS Office i apllikacji internetowych (Zoom, Dropbox, Teams).
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy.
  • Sumienność, pozytywne nastawienie i otwartość na nowe zadania.
  • Gotowość do natychmiastowego rozpoczęcia pracy.
Oferujemy:
  • Przyjazne środowisko pracy z profesjonalistami.
  • Stabilne zatrudnienie w odpowiedzialnym stanowisku.
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
  • Nowoczesne narzędzia pracy.
  • Praca nad innowacyjnymi projektami.
  • Pełen etat na umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Starszy Specjalista ds. Raportowania i Wizualizacji Danych

Pracodawca: T-Mobile Polska S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zadania, które na Ciebie czekają: Tworzenie wizualizacji i raportów – projektowanie i przygotowywanie przejrzystych, angażujących wizualizacji / prezentacji w Power BI i Power Point oraz raportów finansowych i operacyjnych wspierających procesy zarządcze. Analiza...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji i rozliczeń

Pracodawca: Inwemer System Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź, ul. Łąkowa

Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: Prowadzenie bieżących aktualizacji danych w umowach i aneksach Kontrola i obieg dokumentów dotyczących rozliczeń z Klientami...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Managera

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

wspieranie kierownika klubu w codziennym zarządzaniu, współorganizowanie pracy zespołu recepcji i trenerów, dbanie o wysoką jakość obsługi członków klubu, udział w wydarzeniach promocyjnych i lokalnych inicjatywach, obsługa bieżącej dokumentacji, grafików i...