Aktywny od: dzisiaj
wielkopolskie / Poznań
Opis stanowiska: prowadzenie akt osobowych, wsparcie przy naliczaniu wynagrodzeń, sporządzanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, pomoc w przygotowaniu dokumentacji ZUS, deklaracji PIT i PFRON, ewidencja i rozliczenie czasu...
lubuskie / Pomorsko
prowadzenie dokumentacji projektowej i kontraktowej oraz jej archiwizacja przygotowywanie raportów dotyczących postępu prac budowlanych nadzór nad jakością dokumentów, materiałów i robót zatwierdzanie podwykonawców i dostawców, kontrola rozliczeń opracowywanie...
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Warszawa
Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji Prowadzenie ewidencji zarządzeń, poleceń służbowych oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień Przygotowywanie umów i prowadzenie rejestru umów z podmiotami...