Asystent / Asystentka ds. Administracji Personalnej i Rekrutacji

Ogłoszenie numer: 9970306, z dnia 2025-06-22

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka ds. Administracji Personalnej i Rekrutacji

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Porządkowanie dokumentacji w aktach osobowych
  • Wprowadzanie danych kadrowych do systemu TETA
  • Wsparcie zespołu HR w bieżących zadaniach administracyjnych
  • Udział w procesach rekrutacyjnych pracowników produkcyjnych

Wymagania

  • Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel oraz pracy z bazami danych
  • Szybka adaptacja do nowych narzędzi i systemów
  • Zainteresowanie tematyką administracji personalnej i rekrutacji

Oferujemy

  • Dostęp do firmowych słodyczy w miejscu pracy
  • Zdobycie doświadczenia w znanej firmie z branży FMCG
  • Elastyczne godziny współpracy, dopasowane do Twoich potrzeb
  • Możliwość korzystania z firmowej stołówki z ciepłymi posiłkami
  • Udział w projektach rozwijających wiedzę i kompetencje
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...