Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości
Wrocław



Zakres obowiązków:
  • wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami,
  • kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami,
  • tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów,
  • kontrola faktur i terminów,
  • przygotowywanie i udział w spotkaniach,
  • dodatkowe zadania, np. poszukiwanie informacji.
Wymagania:
  • wykształcenie ekonomiczne,
  • mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej/asystenckiej,
  • dobra organizacja pracy, dokładność i rzetelność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość języka niemieckiego,
  • dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel).
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy.
  • Onboarding & stały rozwój.
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration".
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje.
  • Premie uznaniowe.
  • Zdrowie w miejscu pracy.
  • Ekspansja.
  • Program poleceń pracowniczych.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy ds. ubezpieczeń

Pracodawca: Biuro Ubezpieczeniowe Dariusz Chabrowski

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Staszów

Doradztwo w zakresie ubezpieczeń. Możliwość przyuczenia. Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Inspektor

Pracodawca: Centrum Sportu i Turystyki w Iwoniczu Zdroju

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Iwonicz

Prowadzenie Punktu Informacji Turystycznej w Iwoniczu-Zdroju oraz stoiska informacji turystycznej podczas imprez i wydarzeń, inwentaryzacja obiektów i urządzeń turystycznych i paraturystycznych na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój, promocja gminy i jej oferty oraz tworzenie...

Aktywny od: wczoraj

Sekretarka

Pracodawca: JT S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Białołęka

Miejsce pracy: Warszawa- Białołęka Opis stanowiska: Prowadzenie korespondencji oraz obsługa centrali telefonicznej Nadzór nad obiegiem dokumentów i sprawnym przepływem informacji w firmie Zarządzanie kalendarzem spotkań oraz organizacja wydarzeń firmowych i...