Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości
Wrocław



Zakres obowiązków:
  • wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami,
  • kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami,
  • tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów,
  • kontrola faktur i terminów,
  • przygotowywanie i udział w spotkaniach,
  • dodatkowe zadania, np. poszukiwanie informacji.
Wymagania:
  • wykształcenie ekonomiczne,
  • mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej/asystenckiej,
  • dobra organizacja pracy, dokładność i rzetelność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość języka niemieckiego,
  • dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel).
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy.
  • Onboarding & stały rozwój.
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration".
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje.
  • Premie uznaniowe.
  • Zdrowie w miejscu pracy.
  • Ekspansja.
  • Program poleceń pracowniczych.

Najnowsze oferty

mazowieckie / Radom, ul. Malczewskiego 24 (obok Galerii Słonecznej w Office Park)

Aplikuj, jeśli poniższe zdania Cię opisują: cechuje Cię wysoka kultura osobista posługujesz się językiem angielskim w mowie na poziomie minimum B1+/B2 (must - umiejętność będzie weryfikowana na rozmowie rekrutacyjnej) jesteś komunikatywny/a i nastawiony/a na...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. obsługi floty

Pracodawca: KLIMA-THERM Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk, ul. Budowlanych 48 (Kokoszki)

Zadania: W dziale obsługi floty samochodowej zajmujemy się zapewnieniem technicznej sprawności ponad 130 pojazdów firmowych, dbamy o realizację zaplanowanych przeglądów, serwisów, poprawne ich rozliczenie, tworzenie raportów i statystyk na użytek kierownictwa....

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjno-księgowych

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Ostrów Mazowiecka

ZADANIA: organizacja oraz realizacja procesu przyjmowania zamówień w firmie nadzór nad dokumentacją firmową obsługa korespondencji firmowej czy urzędowej windykacja należności OCZEKIWANIA: odpowiedzialność i dobra organizacja pracy sumienność umiejętność...