Asystent / Asystentka biurowa

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent / Asystentka biurowa
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
  • Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego
  • Prace biurowe
  • Telefoniczny kontakt z klientami oraz firmami
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość obsługi Worda, Excela
  • Umiejętność korzystania z internetu oraz e-mail
Oferujemy:
  • Umowa o pracę na pełen etat
  • Praca w godzinach 8-16
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Górze

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wąsosz

Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, obsługa programów oraz urządzeń biurowych, sporządzanie rzeczowego wykazu akt, archiwizacja akt, wykonywanie czynności kancelaryjnych Wymagania inne: okres odbywania stażu: 14.04.2025-13.10.2025godziny odbywania...

Aktywny od: dzisiaj

Operator wprowadzania danych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Oleśnica

ARCHIWIZACJA I PORZĄDKOWANIE DOKUMENTACJIWPINANIE DOKUMENTÓW DO TECZEKPRZYGOTOWYWANIE KORESPONDENCJI I MONITOROWANIE STATUSU DORĘCZENIA LISTUOBSŁUGA TELEFONICZNA I UDZIELANIE INFORMACJI O ZALEGŁOŚCIACHOBSŁUGA PROGRAMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGOWERYFIKACJA KOMPLETNOŚCI...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Szczawno-Zdrój

- Praca polegająca na obsłudze gości pensjonatu od przyjęcia rezerwacji, realizacji pobytu po wymeldowanie gości. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio...