Asystent / Asystentka biurowa

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent / Asystentka biurowa
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
  • Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego
  • Prace biurowe
  • Telefoniczny kontakt z klientami oraz firmami
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość obsługi Worda, Exela
  • Umiejętność korzystania z internetu oraz e-mail
Oferujemy:
  • Umowa o pracę na pełen etat
  • Praca w godzinach 8-16
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Archiwista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Płock

Przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego. Prowadzenie teczek, akt i spisów spraw. Prowadzenie dziennika korespondencji. Prowadzenie rejestru pism wpływających do Wydziału. Pomoc w przygotowaniu spisów zdawczo-odbiorczych. Wykonywanie pozostałych prac...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Radzyń Podlaski

promocja Gminy Radzyń Podlaski, promocja GOKiS, praca na sekretariacie Urzędu Gminy Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: komunikatywność Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: oferta pracy po...

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Zamość

Obsługa sekretariatu, obsługa organizacji dokumentów, obsługa korespondencji, przyjmowanie telefonów oraz udzielanie informacji. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub ekonomia lub geodezja lub prawo Uprawnienia: osoba...