Asystent / Asystentka Biura

Ogłoszenie numer: 10485249, z dnia 2025-12-01

Jesteśmy firmą, która godnie i skutecznie rozwija, i promuje polską myśl inżynieryjną, również poza granicami Polski. Zapewniamy szeroki zakres usług w zakresie doradztwa, projektowania, konsultacji, zarządzania inwestycjami, geoinformacji i rozwiązań geoprzestrzennych. 
Z powodzeniem realizuje je we wszystkich kluczowych sektorach gospodarki, tj.: infrastruktura i transport, budownictwo, energetyka, ochrona środowiska, hydrologia, rolnictwo. Nasze realizacje kształtują życiową przestrzeń człowieka i ułatwiają codzienne funkcjonowanie milionom ludzi. Zrealizowaliśmy inwestycje w zakresie budowy i modernizacji sieci drogowych 
i kolejowych, niejednokrotnie o kluczowym znaczeniu dla rozwoju polskiej gospodarki. Naszą misją jest budowanie zrównoważonego świata przyszłości – z innowacyjną inżynierią służącą ludziom i przyrodzie.

 

 

Asystent / Asystentka Biura

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Kompleksowa obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej – zarówno elektronicznej, jak i papierowej (w tym wizyty na poczcie oraz współpraca z firmami kurierskimi),
  • Zapewnienie sprawnej logistyki biura, w tym zamawianie materiałów biurowych i artykułów gastronomicznych,
  • Przyjmowanie gości oraz obsługa spotkań i zebrań organizowanych w sali konferencyjnej,
  • Współpraca z pracownikami biura oraz biur terenowych w zakresie comiesięcznych raportów przesyłanych do Centrali (księgowość/kadry/administracja),
  • Rozliczanie wydatków biurowych oraz służbowych kart pracowników,
  • Dbanie o porządek i estetykę pomieszczeń biurowych oraz kuchni, zgodnie z obowiązującymi standardami,
  • Praca ma charakter w pełni stacjonarny i wymaga stałej obecności w biurze w godzinach 8:00–16:00.  

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego – ze względu na częste wizyty gości z zagranicy.
  • Otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów i kultura osobista.
  • Zaangażowanie, skrupulatność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań.
  • Profesjonalna prezencja zgodna z business dress code.

Oferujemy

  • Pracę w ambitnym zespole i przyjaznej atmosferze,
  • Możliwość ciągłego rozwoju i uczestnictwa w ciekawych projektach,
  • Umowę o pracę,
  • Otwartą drogę rozwoju w strukturach firmy oraz wzmocnienie kluczowych kompetencji,
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • Wyjazdy integracyjne i spotkania firmowe,
  • Dofinansowanie do opieki medycznej LUX MED,
  • Dostęp do usług sportowych w ramach karty Fit Profit,
  • Pracownicze plany kapitałowe
  • Ubezpieczenie grupowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością zarządzanie dokumentacją budynku sprawowanie nadzoru nad...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. administrowania nieruchomościami

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie....

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wykonywanie innych zadań...