Asystent / Asystentka biura sprzedaży

Ogłoszenie numer: 9936256, z dnia 2025-06-22

BDC DEVELOPMENT S.A.

Asystent / Asystentka biura sprzedaży

Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowiecki, Warszawska 8/U3

Nr Ref.: PSZ-ZOPS/52188756

 

Opis stanowiska

  • wsparcie Specjalistów ds. sprzedaży nieruchomości w bieżących obowiązkach
  • przygotowanie umów oraz innych dokumentów firmowych
  • zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania biura sprzedaży
  • uzupełnianie oraz nadzorowanie poprawności danych w bazie
  • obsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącej
  • dbanie o właściwy obieg dokumentów i przypływ informacji
  • obsługa urządzeń biurowych
  • pozostałe prace administracyjno-biurowe

Wymagania

  • wykształcenie średnie ogólnokształcące
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych
  • znajomość pakietu MS Office
  • gotowość do wyjazdów

Oferujemy

  • Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
  • Wynagrodzenie brutto: 30,50 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...