Asystent / Asystentka Administracyjna w Dziale HR

Ogłoszenie numer: 10259972, z dnia 2025-09-24

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka Administracyjna w Dziale HR

Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście

 

Opis stanowiska

  • Wprowadzanie danych i obsługa baz elektronicznych.
  • Wsparcie w procedurach kadrowych oraz przygotowywaniu i obiegu dokumentów.
  • Udział w przygotowywaniu i monitorowaniu umów oraz raportów statystycznych.
  • Obsługa korespondencji i kontakt z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
  • Tworzenie krótkich notatek i wsparcie administracyjne zespołu.

Wymagania

  • Wykształcenie średnie (preferowane kierunki związane z administracją lub biznesem).
  • Min. rok doświadczenia w pracy administracyjnej lub HR.
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook).
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2); dodatkowy język będzie atutem.
  • Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność i umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane
  • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku.
  • Umiejętność szybkiego uczenia się nowych systemów i narzędzi.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przez agencję.
  • Wynagrodzenie dzienne: 71,82 € netto.
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa).
  • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu.
  • Model hybrydowy pracy i nowoczesne biuro w centrum Warszawy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracyjnych

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji Prowadzenie ewidencji zarządzeń, poleceń służbowych oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień Przygotowywanie umów i prowadzenie rejestru umów z podmiotami...

Aktywny od: dzisiaj

Starszy Specjalista ds. Opracowywania Zasobów Archiwalnych ​

Pracodawca: Poczta Polska S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat Twoje zadania: porządkowanie materiałów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa dokumentacji w Archiwum Zakładowym - przyjmowanie, opracowywanie, przechowywanie, alokacja i udostępnianie, wyznaczanie...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Specjalista ds. administracyjnych (Pion Produkcji)

Pracodawca: Zakłady Mechaniczne Tarnów S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Tarnów

Zakres obowiązków: prowadzenie bieżących spraw administracyjno-biurowych, prowadzenie terminarza i organizacja spotkań, narad oraz podróży służbowych Dyrektora Produkcji, przygotowywanie pism, notatek, raportów, analiz, sprawozdań i prezentacji, zapewnienie...