Asystent agenta ubezpieczeń

Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie
Asystent agenta ubezpieczeń
Miejsce pracy: Działdowo
Numer: StPr/24/0806
OBOWIĄZKI:
Pomoc w pozyskiwaniu klientów, obsługa klientów pochodzących z Ukrainy i Białorusi. Miejsce pracy Działdowo oraz województwo warmińsko-mazurskie i mazowieckie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: białoruski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Język: ukraiński, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący


Wymagania inne:

poziom wykształcenia bez znaczenia, wymagana podstawowa znajomość języków białoruskiego i ukraińskiego

Miejsce pracy:

Działdowo


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 28,1 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Praktykant / Praktykantka w zamiejscowym wydziale dokumentacji - praktyki płatne

Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Sosnowiec

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Porządkowanie dokumentacji tradycyjnej (papierowej) - aktowej i technicznej. Obsługa wniosków dot. badań genealogicznych Wyszukiwanie dokumentacji dot. badań genealogicznych Digitalizacja dokumentacji...

Aktywny od: dzisiaj

Koordynator Biura

Pracodawca: Grupa Mieszko

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Co będzie należało do Twoich zadań? Koordynowanie codziennego funkcjonowania biura – od obsługi gości i spotkań po nadzór nad zaopatrzeniem i współpracę z dostawcami. Organizacja i kontrola obiegu korespondencji, w tym sortowanie dokumentów, ewidencja faktur i...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: NetWorkS! sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Katowice

Miejsce pracy: Katowice nr ref: CTO-ODS-KAT Opis zadań na stanowisku: Obsługa tematów związanych z dostępem do stacji bazowych Wysyłanie list stałych na obiekty Zgłaszanie wejść/prac na obiektach Programowanie i wydawanie kluczy dla firm podwykonawczych...