Asystent Agenta celnego

Do zgranego 10-cio osobowego zespołu poszukujemy chętnej do pracy, ambitnej osoby na stanowisko Asystent Agenta Celnego. Wszystkiego nauczymy, mile widziane doświadczenie - nie jest ono jednak wymagane. Nasza praca skupia się wokół kompleksowej i specjalistycznej obsługi w zakresie odpraw celnych. Więcej szczegółów podczas rozmowy rekrutacyjnej. Serdecznie zapraszamy do aplikowania.
Asystent Agenta celnego
Miejsce pracy: Świnoujście
Nr ref.: StPr/25/0329
Opis stanowiska:
  • Praca biurowa, przygotowywanie dokumentacji celnej.
Wymagania konieczne:
  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące.
Wymagania inne:
  • Wykształcenie: min. średnie.
  • Znajomość języka obcego: język angielski.
  • Praca w godzinach: 8:00 -16:00.
  • Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: ul. Dworcowa 1 72-600 Świnoujście
Oferujemy:
  • Miejsce pracy: Świnoujście.
  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony.
  • Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...