Asystent Administracyjny w Dziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Informacją

Ogłoszenie numer: 10361354, z dnia 2025-10-11

Klient portalu Praca.pl

Asystent Administracyjny w Dziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Informacją

Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście

 

Opis stanowiska

  • Wszechstronne wsparcie administracyjne dla Starszych Oficerów Ochrony.
  • Wsparcie w planowaniu zmian strażników i dystrybucji produktów kryptograficznych.
  • Obsługa administracyjna procedur finansowych i zamówień (procurement).
  • Pomoc w zarządzaniu przepływem dokumentów, archiwizacji (w tym ARES) oraz procedurami Ochrony Danych.
  • Przygotowywanie notatek, listów, raportów i monitorowanie dokumentów.
  • Wprowadzanie danych, obsługa baz elektronicznych i intranetu SEC.
  • Asystowanie w organizacji spotkań (online i stacjonarnych), sporządzanie protokołów.
  • Zarządzanie korespondencją, rezerwacja podróży służbowych i zarządzanie agendą.

Wymagania

  • Ukończona szkoła średnia dopasowana do potrzeb stanowiska.
  • Minimum rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook).
  • Bardzo dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie (minimum B2) – znajomość dodatkowego języka UE mile widziana.
  • Wysoka odpowiedzialność, samodzielność i umiejętność priorytetyzacji pracy pod presją.
  • Skuteczna komunikacja, dokładność i dbałość o szczegóły.
  • Wysoki poziom dyskrecji i umiejętność pracy z poufnymi informacjami.
  • Udowodnione zdolności organizacyjne i gotowość do nauki nowych systemów.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na umowę o pracę za pośrednictwem Agencji Zatrudnienia.
  • Wynagrodzenie dzienne: 71,82 € netto.
  • Pakiet benefitów: opieka medyczna i karta sportowa.
  • Możliwość rozwoju i awansu.
  • Opcja pracy hybrydowej.
  • Biuro w dogodnej lokalizacji – centrum Warszawy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...