Asystent Administracyjno - Księgowy

Spółka Beauty2030 zajmuje się handlem włosami do produkcji peruk, tresek, doczepów i spinek. Włosy nabywane są od osób prywatnych w całej Europie, a klienci pozyskiwani są za pomocą reklamy w Internecie oraz rekomendacji klientów i specjalistów pracujących w branży kosmetycznej.

https://house-of-hair.pl/

Asystent Administracyjno - Księgowy
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
  • Dokumentowanie pożyczek i dokumentowanie spłat pożyczek oraz ich prowadzenie i ewidencjonowanie.
  • Przygotowywanie faktur i faktur offsetowych dla partnerów i księgowego, z należytą starannością i kontynuacją.
  • Prowadzenie finansów w Salesforce, w tym rejestrowanie wpływów i wydatków z uwzględnieniem różnic kursowych.
  • Zawieranie i rejestrowanie umów z klientami (DocuSign i papier): utrzymywanie, wypełnianie, kontrolowanie, zwracanie do ponownego podpisania w razie potrzeby.
  • Płatności z tytułu umów na rzecz klientów i partnerów, odszkodowania i referencje.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (najlepiej rachunkowość) lub pomyślne ukończenie szkoły rachunkowości.
  • Zrozumienie zasad rachunkowości i doświadczenie w przetwarzaniu dokumentów pierwotnych jest mile widziane, ale nie wymagane.
  • Biegła znajomość języka polskiego, umiejętność pracy z programami biurowymi.
  • Dokładność, odpowiedzialność, dyscyplina.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie – podstawa + prowizja.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności.
  • Niezbędne narzędzia pracy i komfortowe warunki pracy.
  • Przyjazne rodzinne biuro i fantastyczne międzynarodowe wydarzenia korporacyjne.
  • Rozwijające się środowisko pracy i możliwość wniesienia wkładu w rozwój firmy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

Pracodawca: Nowy Styl

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich Nasze...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: UNIBEP S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Annopol

Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki,...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: Monday Development

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Włocławek

Twoim zadaniem będzie: Rejestracja korespondencji, tworzenie i prowadzenie archiwum korespondencji, Prowadzenie protokołów ze spotkań z klientem i podwykonawcami w projekcie, Rejestracja i przechowywanie dokumentacji projektowej, warsztatowej i...