Praca administracyjno-biurowa wykonywana 8 godzin dziennie. Praca związana z wyjazdami służbowymi do kontrolowanych jednostek na terenie właściwości Archiwum. Praca z materiałami archiwalnymi. Pracownik podczas wykonywania zadań służbowych poza siedzibą urzędu może być narażony na kontakt z czynnikami alergennymi, pleśniami, grzybami, zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi i biologicznymi. Może natrafić też na bariery architektoniczne.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest na wysokim parterze. Jest wyposażone w sprzęt komputerowy i biurowy. Pracownik obsługuje komputer powyżej 4 godzin dziennie. Pracę wykonuje w pozycji siedzącej przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
W budynku są pomieszczenia socjalne wyposażone w sprzęt AGD.
Budynek jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Posiada odpowiednio przystosowane ciągi komunikacyjne, pomieszczenia sanitarne i windę. Oświetlenie jest rozproszone i nie wywołuje efektu olśnienia. W budynku i w jego otoczeniu zastosowane są oznaczenia kontrastowe. Przed wejściem do budynku znajduje się podjazd i dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Budynek i teren wokół jest objęty monitoringiem wizyjnym. W budynku jest system kontroli dostępu.
Obok budynku jest przystanek autobusowy (autobusy nr 24 i 44).
Aktywny od: 2025-12-07
mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51
Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...
Aktywny od: 2025-12-07
małopolskie / Nowy Targ
zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych
Aktywny od: 2025-12-07
warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka
Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...