Archiwista

Ogłoszenie numer: 9863485, z dnia 2025-05-30

ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 2

Archiwista

Miejsce pracy: Katowice, ul. Mikołowska 131

Nr Ref.: StPr/25/0964

 

Opis stanowiska

  • Porządkowanie dokumentacji
  • Brakowanie dokumentacji
  • Obsługa komputera
  • Kontakt i współpraca z Archiwum Państwowym w Katowicach
  • Bieżące prace archiwalne.
  • Praca na 1/4 etatu w godzinach: 7:00-15:00 do ustalenia z pracodawcą.

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Uprawnienia: obsługa komputera
  • Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lat na podobnym stanowisku
  • WYMAGANY UKOŃCZONY KURS ARCHIWISTY

Oferujemy

  • Wynagrodzenie: 1166,50 zł/brutto + wysługa lat
  • Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony.
  • Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (25% - 1/4 etatu)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...