Archiwista

Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Archiwista
Miejsce pracy: Pszczyna
Ogłoszenie o naborze Nr 137123

Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym przy naturalnym i sztucznym świetle na partrze budynku, przenoszenie i ukladanie akt w Składnicy Akt 


- niszczenie wybrakowanej dokumentacji w firmie zewnętrznej, 


kurz, grzyb pleśń 

Zakres zadań

  • Prowadzi składnicę akt, wypożyczenia i udostępnienia materiały ze składnicy akt oraz prowadzi ewidencję archiwalną w celu prawidłowego przyjmowania, przechowywania i obiegu dokumentacji niearchiwalnej.
  • Prowadzi ewidencję archiwalną oraz sprawdza pod względem formalnym i merytorycznym materiały archiwalne oraz spisy akt przekazanych kat. A,B i BE, protokoły oceny dokumentacji niearchiwalnej kat BC w oparciu o przekazaną zarchiwizowaną dokumentację jawną i niejawną z komórek i jednostek organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Pszczynie w celu prawidłowego przyjmowania dokumentacji.
  • Sporządza wykazy do brakowania oraz protokoły brakowania dla dokumentacji niearchiwalnej kategorii B, BE, której upłynął okres przechowywania w celu zwalniania przestrzeni w składnicy akt na dopływ nowych materiałów.
  • Wykonuje kwerendy oraz wypożycza i udostępnienia materiały ze składnicy akt na zapytania jednostek Policji, Sądów, Prokuratur, obywateli, a także prowadzi ewidencję w celu dostarczenia niezbędnych informacji i prawidłowej ewidencji dokumentacji archiwalnej.
  • Uczestniczy w wydzielaniu dokumentacji niearchiwalnej, której upłynął okres przechowywania w celu wyselekcjonowania i wybrakowania materiałów ze składnicy akt.
  • Potwierdza za zgodność z oryginałem kopie, odpisy, wypisy, wyciągi lub wydruki z dokumentów niejawnych oraz dokonuje skreśleń i adnotacji dot. znoszenia lub zmiany klauzuli tajności na dokumentach niejawnych w celu zapewnienia przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych.
  • Udziela instruktaży pracownikom i funkcjonariuszom opracowującym materiały przed przekazaniem do składnicy akt w celu prawidłowej kwalifikacji i przechowywania dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej
  • Współpracuje z IPN w zakresie wydania opinii dot. przydatności dokumentacji do zadań ustawowych IPN w celu zapewnienia prawidłowego przechowywania materiałów

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • umiejętność planowania i organizowania pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • rzetelność i terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli ściśle tajne
  • kurs archiwisty

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Sekretarka medyczna

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Sławno

obsługa sekretariatu oddziału Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Recepcjonistka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Skierniewice

- ZAPOZNANIE SIĘ Z PRZEPISAMI BHP I PP,- PROWADZENIE EWIDENCJI KLIENTÓW,- PROWADZENIE EWIDENCJI WIZYT KLIENTÓW,- UMIEJĘTNOŚĆ W PROWADZENIU KALENDARZA ON-LINE,- PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY PRACOWNIKÓW,- UTRZYMANIE PORZĄDKU NA STANOWISKU PRACY, - UMIEJĘTNOŚĆ...

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Sandomierz

- sporządzanie kserokopii odpisów dokumentów- zszywanie akt- podkładanie i wszywanie zwrotnych poświadczeń odbioru do akt- opisywanie okładek akt- obsługa posiedzeń- podkładanie akt w archiwum- obsługa komputerowego systemu informacji prawnej Wymagania inne: Oferta...