Archiwista

Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Archiwista
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/1007
OBOWIĄZKI:
Wykształcenie: niezbędne - średnie, pożądane średnie o specjalności archiwalnej; doświadczenie zawodowe: niezbędne - brak, pożądane 1- rok doświadczenia w zakresie prowadzenia akt osobowych; umiejętność planowania i organizacji pracy, współpracy, komunikowania się, stosowania odpowiednich przepisów, obsługa komputera i urządzeń biurowych; zakres obowiązków: prowadzenie składnicy akt osobowych w Komendzie Miejskiej Policji w Gliwicach; prowadzenie akt osobowych policjantów i pracowników zatrudnionych w Komendzie Miejskiej Policji w Gliwicach zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; przygotowywanie akt osobowych osób zwolnionych ze służby/pracy do przekazania ich do Archiwum KWP w Katowicach; jedna zmiana; 1/2 etatu; miejsce pracy: Komenda Miejska Policji w Gliwicach
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 2 333 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto + dodatek za staż pracy: od 5 lat % do 20% wynagrodzenia zasadniczego

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Ostrów Wielkopolski

wystawianie f-r, obsługa korespondencji, archiwizowanie dokumentów, tworzenie raportów sprzedażowych. Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka w kancelarii prawnej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kole

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Koło

zapoznaie się z zasadmi funkcjonowania kancelarii, sporządzanie pism, rejestracja spraw, korespondencja Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Inspektor w wydziale administracyjno-gospodarczym

Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

- gospodarka materiałami biurowymi - wydawanie i przyjmowanie zamówień, wydawanie materiałów biurowych oraz prowadzenie rejestru ich zużycia przez poszczególne komórki organizacyjne,- prowadzenie zestawień kosztów na podstawie rachunków obciążeniowych za media...