Archiwista

Gdański Urząd Pracy
Archiwista
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/25/6751
OBOWIĄZKI:
STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUPZakładanie teczek archiwizacyjnych kat. B i A, archiwizowanie dokumentów (paginacja, opisywanie teczek i inne czynności związane z prawidłowym postępowaniem z dokumentacją do archiwizacji), wyszukiwanie i wypożyczanie dokumentacji pracownikom urzędu, wpinanie dokumentów do segregatorów, sprawdzenie poprawności przekazywanej przez pracowników urzędu dokumentacji do archiwizacji, obsługa programu do elektronicznego zarządzania dokumentacją, kserowanie i skanowanie dokumentów. Staż od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7:45 - 15:45.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

obsługa komputera oraz programów pakietu MS Office, osoba sprawna psychicznie i fizycznie. Przenoszenie dokumentacji do 10kg, wchodzenie na drabinę w celu obsługi archiwum.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...