Archiwista

Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Archiwista
Miejsce pracy: Słupsk
Numer: StPr/25/1207
OBOWIĄZKI:
archiwizacja dokumentów ,warościowanie dokumentacji na podstawie wykazu akt,gromadzenie, przechowywanie, zabezpieczanie, ewidencjonowanie, brakowanie i przygotowanie dokumentacji niearchiwalnej do przekazania,wykonywanie ekspertyz archiwalnych,digitalizacja dokumentacji archiwalnej,obsługa kancelaryjno-biurowa urzędu,obsługa programu EZD - elektroniczne zarządzanie dokumentacją
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)


Wymagania inne:

znajomość przepisów prawnych dot. archiwizacji,sprawność fizyczna szczególnie w zakresie sprawności rąk, odporność na kilkugodzinna parcę siedzącą,predyspozycje do pracy z dokumentamiOferta e skierowana do osób w wieku 30+

Miejsce pracy:

Słupsk


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjnych

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)

Nadzorowanie działu administracyjnego Wsparcie dla działu księgowości. Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą. Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych....

Aktywny od: dzisiaj

Planista pracy bloku operacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Szpital św. Wincentego

Twoje zadania: Organizowanie pracy i obsady personelu bloku operacyjnego. Współpraca z innymi działami w zakresie planowania zabiegów. Nadzór nad wykorzystaniem sprzętu i materiałów oraz innych środków niezbędnych do realizacji świadczeń medycznych. Prowadzenie...

Aktywny od: dzisiaj

Fakturzystka / Fakturzysta

Pracodawca: FRAC BIS Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Mokotów, ul. Świętego Bonifacego 4

Kompleksowe przygotowanie i wystawianie dokumentów księgowych i magazynowych (Faktury VAT, WZ, MM, PZ). Aktywna i biegła obsługa komputera (znajomość pakietu MS Office). Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym. Ważna książeczka sanepidowska. Minimum 1 rok...