Archiwista

Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Archiwista
Miejsce pracy: Słupsk
Numer: StPr/25/1207
OBOWIĄZKI:
archiwizacja dokumentów ,warościowanie dokumentacji na podstawie wykazu akt,gromadzenie, przechowywanie, zabezpieczanie, ewidencjonowanie, brakowanie i przygotowanie dokumentacji niearchiwalnej do przekazania,wykonywanie ekspertyz archiwalnych,digitalizacja dokumentacji archiwalnej,obsługa kancelaryjno-biurowa urzędu,obsługa programu EZD - elektroniczne zarządzanie dokumentacją
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)


Wymagania inne:

znajomość przepisów prawnych dot. archiwizacji,sprawność fizyczna szczególnie w zakresie sprawności rąk, odporność na kilkugodzinna parcę siedzącą,predyspozycje do pracy z dokumentamiOferta e skierowana do osób w wieku 30+

Miejsce pracy:

Słupsk


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: Akademia Handlowa Nauk Stosowanych w Radomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Radom

Opis wsparcie działów firmy w sprawach administracyjnych ewidencjonowanie dokumentów i archiwizacja kontakt z kontrahentami i urzędami zamawianie materiałów biurowych i dbanie o porządek na Uczelni nadzór nad remontami w Uczelni Wymagania wykształcenie min. licencjat...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent oddziału

Pracodawca: Notus Finanse S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Bieżąca obsługa biura –przyjmowanie gości, odbieranie połączeń telefonicznych Współpraca z dostawcami, kurierami Zamawianie wizytówek i materiałów marketingowych Obsługę i koordynowanie korespondencji biurowej,...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Rejestracyjnego

Pracodawca: POLPHARMA S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

Twój zakres obowiązków: Administracja, obsługa i nadzór nad bazami danych w firmowych systemach w obszarze Departamentu Rejestracji. Zarządzanie dostępami do zewnętrznych baz danych. Publikowanie i zarządzanie wersją elektroniczną dokumentacji rejestracyjnej...