Archiwista

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Archiwista
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/25/0953
OBOWIĄZKI:
Sekcja Archiwum Dokumentacji - przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych Spółki, ewidencjonowanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym, ewidencjonowanie danych dokumentacji technicznej i konstrukcyjnej w bazie komputerowej, prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do wypożyczania dokumentacji technicznej, obsługa archiwów wydziałowych, prace przy dostawach dokumentacji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie, wyższe licencjackie lub magisterskie (może być w trakcie studiów), dobra umiejętność obsługi programów MS Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, sumienność, wysoka motywacja do pracy, pełna sprawność fizyczna, zdolność do pracy na wysokości do 3m.

Miejsce pracy:

Mielec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik do spraw obsługi projektów i programów

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

pomoc w pozyskiwaniu nowych klientówprzygotowanie ofertyplanowanie robót montażowychocena technicznawycena kalkulacja i kosztorysowaniewspółpraca oraz nadzór (pomoc) nad pracami podwykonawcówStaż odbywać się będzie Zimne Wody Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent sędziego

Pracodawca: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów art. 155 ustawy z dnia 27.07.2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych. Szczegółowe informacje znajdują...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Biura Obsługi Klienta

Pracodawca: Dorado.pl sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Tychy

Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:00-22:00 Wymagania: wykształcenie min. średnie łatwość w nawiązywaniu kontaktów dyspozycyjność, obowiązkowość...