Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: archiwista*
Uprawnienia: archiwista*
Wymagania niezbędne zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U.2018.577 t.j.) w związku z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 marca 2017 r. w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (Dz.U. 2023 poz. 2016 t.j.) urzędnikiem może zostać osoba: 1) która ma pełną zdolność do czynności prawnych; 2) o nieposzlakowanej opinii; 3) która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe; 4) przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; 5) posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; 6) z wykształceniem średnim lub średnim branżowym oraz zdanym egzaminem maturalnym, a także ukończonym kursem dla archiwistów lub wykształceniem wyższym z zakresu archiwistyki.
Nysa
Umowa o pracę na czas nieokreślony
od 6 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Aktywny od: 2025-12-07
mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51
Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...
Aktywny od: 2025-12-07
małopolskie / Nowy Targ
zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych
Aktywny od: 2025-12-07
warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka
Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...