Archiwista

Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Archiwista
Miejsce pracy: Piotrków Trybunalski
Ogłoszenie o naborze Nr 153884

Warunki pracy


  • Budynek zabytkowy, budynek nie posiada windy i nie jest przystosowany architektonicznie dla potrzeb osob z niepełnosprawnościami. Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze
  • Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem
  • Okresowo praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
  • Wysiłek fizyczny (noszenie akt, przemieszczanie dokumentacji)
  • Praca na wysokości do 3 m w magazynach archiwalnych
  • Praca z materialami archiwalnymi
  • Możliwy kontakt z czynnikiem alergennym (narażenie na kurz, bakterie, grzyby, pleśnie, pył osiadły)
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa)

Zakres zadań

  • Obsługuje użytkowników czytelni Archiwum
  • Udostępnia materiały archiwalne w czytelni Archiwum
  • Obsługuje systemy informacyjne dla bibliotek KOHA
  • Udziela informacji o zasobie archiwalnym i bibliotecznym
  • Obsługuje bazę danych użytkowników SUMA
  • Obsługuje serwis szukajwarchiwach.gov.pl
  • Gromadzi, ewidencjonuje, opracowywuje i wypożycza księgozbiory biblioteki Archiwum
  • W razie konieczności możliwe wyjazdy do czytelni w Tomaszowie Mazowieckim

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub instytucjach kultury
  • Znajomość podstaw archiwistyki, prawa archiwalnego i metodyki archiwalnej
  • Znajomość obsługi systemów informatycznych KOHA i SUMA
  • Znajomość obsługi serwisu szukajwarchiwach.gov.pl
  • biegła znajomość obsługi komputera, pakietów biurowych typu MS Windows, MS Office i sprzętów peryferyjnych
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość systemu EZD
  • Znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego na poziomie B1
  • Posiadanie prawa jazdy kategorii B
  • Kurs kancelaryjno-archiwalny

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki

Wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, które dotyczą pracy. Obsługa korespondencji. Prowadzenie korespondencji, sporządzanie pism. Obsługa urządzeń biurowych. Udzielanie informacji, obsługa telefoniczna, e-mailowa, osobista. Komunikacja ze wszystkimi...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Chroboty

x Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Asystent rodziny

Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebieszowie

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Trzebieszów Drugi

Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikem socjalnym. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,...