Archiwista, specjalista ds. digitalizacji

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Archiwista, specjalista ds. digitalizacji
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/2173
OBOWIĄZKI:
Gromadzenie akt wraz z przygotowywaniem właściwej klasyfikacji i opisów;Opracowywanie zasobów archiwum klienta;Uzgadnianie sposobu przechowywania i układu dokumentów;Tworzenie katalogów;Analizowanie i przekwalifikowywanie dokumentów;Stała opieka nad zbiorami spółki oraz klienta zewnętrznego;Brakowanie dokumentów spółki oraz klienta zewnętrznego;Przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego;Digitalizacja dokumentów spółki oraz klienta zewnętrznego;Przechowywanie i udostępnianie dokumentów elektronicznych;Odszukiwanie odpowiednich dokumentów;Dbałość o nieudostępnianie dokumentów osobom nieupoważnionym;Przygotowywanie raportów;Praca w archiwach klienta zewnętrznego;Aktywne pozyskiwanie kontrahentów biznesowych spółki.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: kurs archiwalny I stopnia
Uprawnienia: Biegła znajomość pakietu Office


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Starszy Specjalista ds. Raportowania i Wizualizacji Danych

Pracodawca: T-Mobile Polska S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zadania, które na Ciebie czekają: Tworzenie wizualizacji i raportów – projektowanie i przygotowywanie przejrzystych, angażujących wizualizacji / prezentacji w Power BI i Power Point oraz raportów finansowych i operacyjnych wspierających procesy zarządcze. Analiza...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji i rozliczeń

Pracodawca: Inwemer System Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź, ul. Łąkowa

Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: Prowadzenie bieżących aktualizacji danych w umowach i aneksach Kontrola i obieg dokumentów dotyczących rozliczeń z Klientami...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Managera

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

wspieranie kierownika klubu w codziennym zarządzaniu, współorganizowanie pracy zespołu recepcji i trenerów, dbanie o wysoką jakość obsługi członków klubu, udział w wydarzeniach promocyjnych i lokalnych inicjatywach, obsługa bieżącej dokumentacji, grafików i...