Archiwista, specjalista ds. digitalizacji

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Archiwista, specjalista ds. digitalizacji
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/2173
OBOWIĄZKI:
Gromadzenie akt wraz z przygotowywaniem właściwej klasyfikacji i opisów;Opracowywanie zasobów archiwum klienta;Uzgadnianie sposobu przechowywania i układu dokumentów;Tworzenie katalogów;Analizowanie i przekwalifikowywanie dokumentów;Stała opieka nad zbiorami spółki oraz klienta zewnętrznego;Brakowanie dokumentów spółki oraz klienta zewnętrznego;Przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego;Digitalizacja dokumentów spółki oraz klienta zewnętrznego;Przechowywanie i udostępnianie dokumentów elektronicznych;Odszukiwanie odpowiednich dokumentów;Dbałość o nieudostępnianie dokumentów osobom nieupoważnionym;Przygotowywanie raportów;Praca w archiwach klienta zewnętrznego;Aktywne pozyskiwanie kontrahentów biznesowych spółki.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: kurs archiwalny I stopnia
Uprawnienia: Biegła znajomość pakietu Office


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Pracodawca: Zakład Informatyki Lasów Państwowych

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Sękocin Stary

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów...