Archiwista / Archiwistka

Archiwista / Archiwistka
Miejsce pracy: Raszyn, ul. Sokołowska 10
Co warto mieć, aby do nas dołączyć? Na pewno przyda się:
  • umiejętność zachowania porządku tam, gdzie inni widzą chaos;
  • dobra organizacja pracy​;
  • cierpliwość i dokładność w archiwizowaniu dokumentów;
  • umiejętność obsługi komputera;
  • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–15:00.
Twoje zadania:
  • przygotowywanie i digitalizacja dokumentacji medycznej​;
  • archiwizowanie oraz systematyczne porządkowanie dokumentacji medycznej​;
  • przygotowywanie dokumentów do wypożyczenia, zgodnie z procedurami;
  • ewidencjonowanie dokumentacji i tworzenie baz danych;
  • przechowywanie akt w należytym porządku i właściwe ich zabezpieczanie.
A oto co zyskujesz, pracując z nami:
  • współpracę na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie;
  • stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku, zapewniające równowagę między życiem zawodowym a prywatnym;​
  • pełne wsparcie na każdym etapie pracy oraz profesjonalne wprowadzenie do zespołu;​
  • dodatkowe benefity, takie jak ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna czy dofinansowanie szkoleń i kursów.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Koordynator biura

Pracodawca: Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Zakres obowiązków: Zarządzanie biurem i dbanie o jego sprawne funkcjonowanie. Obsługa recepcji, w tym telefonów i korespondencji. Kontrola stanu i zamówień materiałów biurowych. Wprowadzanie nowych pracowników do ich stanowisk pracy. Wsparcie w organizacji wydarzeń...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: MPM agd S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Milanówek

Obsługa recepcji; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Zarządzanie obiegiem dokumentów; Obsługa centrali telefonicznej firmy; Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura. Doświadczenie na podobnym...

Aktywny od: dzisiaj

Office Manager

Pracodawca: LeverX

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment Front office activities incl. handling telephone calls Managing the inventory of office supplies Inducting new employees to their workstations...