Analityk ds. sprawozdawczości ESG

Grow with us.
Worldwide.

Jesteśmy wiodącym producentem płyt drewnopochodnych z 125-letnią historią sukcesu,  posiadającym ponad 40 zakładów na całym świecie. Jako biznes stawiamy na ciągły rozwój i obecnie realizujemy nowe projekty w obszarze produkcji, logistyki i sprzedaży. Naszym celem jest dalsza ekspansja zarówno rynku krajowego, jak i eksportowego, poprzez oferowanie najnowszych osiągnięć w portfolio produktowym. Dlatego poszukujemy kompetentnych menedżerów i specjalistów, których cechuje pasja i ambicja w dążeniu do osiągania założonych celów.

 

Obecnie poszukujemy ambitnych osób z pasją na stanowisko:

Analityk ds. sprawozdawczości ESG

Miejsce pracy: Szczecinek

 

Zakres obowiązków:

  • Zbieranie, organizowanie i analizowanie wszystkich danych dotyczących emisji węglowej w ramach zakresów 1, 2 i 3, wykorzystywania materiałów oraz śladu węglowego, a także zarządzania odpadami i zrównoważonego rozwoju łańcucha dostaw we wszystkich funkcjach biznesowych.
  • Ścisła współpraca z kolegami z różnych działów firmy, szczególnie w obszarach BHP, HR, zakupów, danych i systemów biznesowych, finansów oraz audytu, w celu stworzenia zautomatyzowanych platform do zbierania danych.
  • Utworzenie procesów i kontroli oraz rozwijanie „jednego źródła prawdy” dla wszystkich danych dotyczących zrównoważonego rozwoju, aby zapewnić przejrzystość oraz spójność w raportowaniu.
  • Ocena źródeł danych i identyfikacja odpowiednich systemów.
  • Wdrażanie obowiązków wynikających z taksonomii UE oraz kryteriów kwalifikacji technicznych.
  • Rozwój procesu raportowania ESG, m.in. poprzez dostosowywanie oraz tworzenie wewnętrznych regulacji w zakresie zrównoważonego rozwoju, a także narzędzi i metodologii.

Oczekujemy:

  • Wiedzy na temat zagadnień i praktyk związanych z ESG; praktycznej znajomości wytycznych Protokołu GHG, metodologii LCA (Ocena Cyklu Życia), Dyrektywy CSRD, C3D, ESRS oraz Taksonomii UE.
  • Umiejętności analitycznego myślenia, gromadzenia i analizowania danych, wyciągania wniosków oraz formułowania rekomendacji.
  • Wyższego wykształcenia, najlepiej w obszarze ESG, ochrony środowiska/inżynierii lub pokrewnym.
  • Dobrej znajomości języka angielskiego.
  • Silnie rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę.
  • System nagród miesięcznych.
  • Udział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę.
  • Dostęp do nowoczesnej siłowni zakładowej.
  • Pracę w międzynarodowej korporacji będącej liderem w swojej branży, z możliwością realnego wpływu na decyzje biznesowe.
  • Możliwość dogłębnego zrozumienia specyfiki branży produkcyjnej, jej wyzwań operacyjnych, co pozwoli na rozwój eksperckiej wiedzy w jednej z najważniejszych gałęzi gospodarki.
  • Pracę w zespole ekspertów z różnych działów, co rozwija umiejętności interdyscyplinarne i umożliwia wymianę doświadczeń.
  • Opiekę mentora podczas procesu onboardingu.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...