Administrator

Dom Pomocy Społecznej w Śremie
Administrator
Miejsce pracy: Śrem
Numer: StPr/25/0412
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie sekretariatu,- prowadzenie zakładowej składnicy akt,- czuwanie nad zaopatrzeniem pracowników w środki bhpPełna treść ogłoszenia o pracę wraz ze szczegółowym zakresem obowiązków dostępna na stronie BIP pod adresem: https://bip.dps-srem.pl/wiadomosci/14168/wiadomosc/492327/ogloszenie_o_wolnym_stanowisku_urzedniczym__administrator
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

4 lata stażu pracy w przypadku wykształcenia średniego, w przypadku wykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany.Pełna treść ogłoszenia o pracę wraz ze szczegółowym zakresem obowiązków dostępna stronie BIP pod adresem: https://bip.dps-srem.pl/wiadomosci/14168/wiadomosc/492327/ogloszenie_o_wolnym_stanowisku_urzedniczym__administrator

Miejsce pracy:

Śrem


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...