Administrator z językiem norweskim / szwedzkim / duńskim lub fińskim

Administrator z językiem norweskim / szwedzkim / duńskim lub fińskim
pełny etat
PRACA ZDALNA
Siedziba firmy: Łódź, Wólczańska 178, Śródmieście

Twój zakres obowiązków
  • Odpowiadanie na zapytania klientów wewnętrznych i zewnętrznych;
  • Tworzenie prezentacji i raportów;
  • Codzienne wsparcie działów sprzedaży;
  • Tworzenie i gromadzenie dokumentacji.
Nasze wymagania
  • Bardzo dobra znajomość języka norweskiego/szwedzkiego/duńskiego lub fińskiego w mowie i piśmie
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość programu Microsoft Excel
  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • Dobra organizacja pracy
  • Gotowość do rozpoczęcia pracy od 1 sierpnia
BENEFITY
  • PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
  • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE
  • DOFINANSOWANIE ZAJĘĆ SPORTOWYCH
  • ATRAKCYJNA LOKALIZACJA
  • UPS UNIVERSITY
  • PROGRAM ONBOARDINGOWY
  • PROGRAM REKOMENDACJI PRACOWNIKÓW
  • PROGRAM EMERYTALNY
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość pracy zdalnej (kilka pierwszych dni pracy stacjonarnie z biura w Łodzi lub we Wrocławiu)
  • Pakiet benefitów (dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, program emerytalny, dofinansowanie do okularów, dodatkowe świadczenia socjalne)
  • Program wellbeingowy – dostęp do platformy wsparcia emocjonalnego i coachingowego dla naszych pracowników i ich rodzin
  • Dostęp do bazy szkoleniowej, umożliwiającej rozwijanie różnorodnych kompetencji
  • Pełne szkolenie oraz wsparcie zespołu po okresie wdrożenia
  • Sprzęt niezbędny do pracy
  • Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
  • Wykorzystanie języka obcego w codziennych kontaktach biznesowych
  • Program rekomendacji pracowników
  • Możliwość angażowania się i rozwijania swoich pasji w ramach działalności w komitetach pracowniczych (wolontariat na rzecz lokalnych społeczności, komitet sportowy, gazetka pracownicza itd.)

Twój zakres obowiązków
  • Odpowiadanie na zapytania klientów wewnętrznych i zewnętrznych;
  • Tworzenie prezentacji i raportów;
  • Codzienne wsparcie działów sprzedaży;
  • Tworzenie i gromadzenie dokumentacji.
Nasze wymagania
  • Bardzo dobra znajomość języka norweskiego/szwedzkiego/duńskiego lub fińskiego w mowie i piśmie
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość programu Microsoft Excel
  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • Dobra organizacja pracy
  • Gotowość do rozpoczęcia pracy od 1 sierpnia
BENEFITY
  • PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
  • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE
  • DOFINANSOWANIE ZAJĘĆ SPORTOWYCH
  • ATRAKCYJNA LOKALIZACJA
  • UPS UNIVERSITY
  • PROGRAM ONBOARDINGOWY
  • PROGRAM REKOMENDACJI PRACOWNIKÓW
  • PROGRAM EMERYTALNY
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość pracy zdalnej (kilka pierwszych dni pracy stacjonarnie z biura w Łodzi lub we Wrocławiu)
  • Pakiet benefitów (dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, program emerytalny, dofinansowanie do okularów, dodatkowe świadczenia socjalne)
  • Program wellbeingowy – dostęp do platformy wsparcia emocjonalnego i coachingowego dla naszych pracowników i ich rodzin
  • Dostęp do bazy szkoleniowej, umożliwiającej rozwijanie różnorodnych kompetencji
  • Pełne szkolenie oraz wsparcie zespołu po okresie wdrożenia
  • Sprzęt niezbędny do pracy
  • Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
  • Wykorzystanie języka obcego w codziennych kontaktach biznesowych
  • Program rekomendacji pracowników
  • Możliwość angażowania się i rozwijania swoich pasji w ramach działalności w komitetach pracowniczych (wolontariat na rzecz lokalnych społeczności, komitet sportowy, gazetka pracownicza itd.)
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do UPS (Pracodawca), akceptujesz Politykę prywatności dla kandydatów UPS.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Samodzielny referent ds. administracyjno - ekonomicznych

Pracodawca: INSTALEX Aleksander Rurański

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Kędzierzyn-Koźle

prowadzenie korespondencji, rozliczanie czasu pracy pracowników, rozliczania przebiegu samochodów, analiza zakupów materiałów i urządzeń, generowanie ofert dla klientów, badanie rynku w zakresie zakupu materiałów i urządzeń, badanie rynku w zakresie wykonywania i...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Pomocnik księgowej

Pracodawca: ABAKON BD Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bielsko-Biała

Zakres obowiązków Wprowadzanie i dekretowanie dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym (m.in. faktur kosztowych, sprzedażowych oraz magazynowych) z prawem bilansowym i podatkowym Kontrola dokumentów pod względem formalnym oraz rachunkowym. Wystawianie...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Zarządu

Pracodawca: LST-Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Bełżyce

Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja Koordynowanie kalendarza spotkań Bieżąca współpraca z innymi działami w...