Administrator w dziale HR

Administrator w dziale HR
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych
  • Koordynowanie adaptacji nowych pracowników
  • Udział w projektach employer brandingowych przez media społecznościowe
  • Organizacja i koordynacja szkoleń oraz innych eventów firmowych
  • Zarządzanie dokumentacją kadrową i współpraca z działem kadr
  • Administracja biurowa
Wymagania:
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie wyższe (HR, administracja, psychologia, socjologia)
  • Znajomość technik rekrutacyjnych i podstaw prawa pracy
  • Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • Samodzielność, proaktywność, dobra organizacja pracy
  • Biegłość w pakiecie MS Office, prawa jazdy kat. B
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Pracę nad innowacyjnymi projektami
  • Możliwości awansu i rozwoju zawodowego
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Przyjazną atmosferę w zespole profesjonalistów

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z dnia 04.05.2016 r.), dalej zwanym „RODO”, Top Construction LTD S.A. z siedzibą przy ulicy Grójeckiej 208, 02-390 Warszawa, NIP: 521-37-12-462 KRS: 0001030785 przekazuje następujące informacje:

1. Administratorem danych osobowych jest Top Construction LTD S.A. z siedzibą przy ulicy Grójeckiej 208, 02-390 Warszawa, NIP: 521-37-12-462 KRS: 0001030785 (dalej: „Administrator”).

2. Z Administratorem można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: [email protected] lub listownie na ww. adres siedziby Administratora.

CEL I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

3. Dane osobowe przetwarzane są w następujących celach i w oparciu o następujące podstawy prawne:

a) przeprowadzenia procesu rekrutacji na oferowane stanowisko i wyboru odpowiedniej osoby do zatrudnienia, w tym oceny kwalifikacji, zdolności i umiejętności kandydata do pracy. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest obowiązek prawny spoczywający na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO); w przypadku podania danych osobowych w zakresie szerszym niż określony w przepisach prawa pracy, podstawą prawną ich przetwarzania w ww. celu jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Administrator nie żąda podania takich danych, jednak ich dostarczenie traktowane jest jako równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie;

b) w przypadku wyrażenia odrębnej zgody – w celu przeprowadzenia przyszłych (w tym spontanicznych) procesów rekrutacji i wyboru odpowiedniej osoby do zatrudnienia na wolnym stanowisku, w tym oceny kwalifikacji, zdolności i umiejętności kandydata do pracy, co odbywa się w oparciu o Państwa zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);

ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH

4. Dostęp do danych będzie mieć personel Administratora, jego podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na jego rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego, telekomunikacyjne archiwizacji i niszczenia dokumentów, portale rekrutacyjne i ogłoszeniowe, operatorzy pocztowi, firmy doradcze i consultingowe, kancelarie prawne), w zakresie koniecznym w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz obsługi korespondencji z kandydatem. W oparciu o Państwa zgodę dane mogą być też przekazane do Top Construction LTD S.A. w celach określonych w wyrażonej zgodzie.

5. Dane osobowe mogą być również udostępnione uprawnionym do tego organom państwowym.

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH

6. Dane osobowe będą przechowywane:

a) w przypadku udziału w konkretnym procesie rekrutacji – do czasu zakończenia procesu rekrutacji lub wycofania zgody, w zależności od tego, co nastąpi pierwsze;

b) w przypadku przesłania aplikacji na potrzeby przyszłych rekrutacji – przez okres 24 miesięcy, od daty wyrażenia zgody;

PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH

7. Przysługuje Państwu prawo do:

a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,

b) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

c) wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

DLACZEGO PODAJE PANI/PAN SWOJE DANE OSOBOWE

8. W przypadku udziału w konkretnym procesie rekrutacji, podanie danych w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy konieczne jest do wzięcia udziału w procesie rekrutacji, a ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia Państwa kandydatury. Podanie dodatkowych danych, niewskazanych w art. 221 Kodeksu pracy, oznacza wyrażenie zgody na ich przetwarzanie.

9. W przypadku przyszłych (w tym spontanicznych) procesów rekrutacji podanie danych osobowych jest dobrowolne. Brak podania danych może jednak uniemożliwić wzięcie udziału w takich procesach rekrutacyjnych.

WYKORZYSTANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PODEJMOWANIA ZAUTOMATYZOWANYCH DECYZJI, W TYM PROFILOWANIA

10. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent koordynatora

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu

ZOBACZ WIĘCEJ

lubuskie / Przytoczna

Pomoc w koordynowaniu prac pracowników i zarządzaniu zespołem, w tym przy zakwaterowaniu i wdrożeniu do pracy; pomoc w korzystaniu z usług medycznych; pomoc w załatwianiu spraw urzędowych; udział w procesach rekrutacyjnych; wykonywanie zadań na delegacji w kraju i za...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Twardogóra

- obsługa klienta;- nadzór nad magazynem;- zarządzanie sprawami biurowymi;- nadzór nad dokumentacją;- zaopatrzenie Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Przytkowice

prace biurowe, wprowadzanie faktur do systemu, obsługa klienta, sporządzanie pism i zestawień Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: praca w zespole Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: