Administrator projektu

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Administrator projektu
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/2780
OBOWIĄZKI:
a) rejestracja oraz dystrybucja korespondencji wpływającej i wypływającej z biura,b) dokonywanie zakupów materiałów biurowych,c) przygotowywania i organizacji spotkań, d) sporządzania protokołów z narad i spotkań,e) archiwizacja dokumentacji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa programów Ms Office (Word, Excel)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Managera

Pracodawca: JustGYM

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Bielany Wrocławskie, Francuska 6

Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Lokalizacja: Francuska 6, 55-040 Bielany Wrocławskie​ Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy (B2B - konieczne posiadanie własnej działalności gospodarczej) Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci,...

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Departamencie Prawnym

Pracodawca: IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Twoje zadania będą obejmować: bieżące wsparcie w pracach merytorycznych Radców Prawnych, przygotowywanie projektów pism do złożenia w sądach i urzędach, bieżące zarządzanie dokumentacją – edycja, formatowanie, kompletowanie i archiwizacja dokumentów, aktywne...

zachodniopomorskie / Szczecin

Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych. Osiąganie celów sprzedażowych i zarządzanie relacjami z klientami. Aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż usług edukacyjnych. Współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych i treści dla mediów...