Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division/Human Resources Unit/Development and Career Management Sector

For our Client, we are looking for:

Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division/Human Resources Unit/Development and Career Management Sector
Location: Warszawa, Śródmieście
Reference Number: AA/rep/2025

The description of duties is a presented below:

  • to carry out data entry and support an administration and monitoring of electronic databases;
  • to provide administrative support in HR-related procedures;
  • to support the document flows and archiving;
  • to provide assistance in preparation, implementation and monitoring of contracts;
  • to assist in the preparation of statistical data (tables, graphs and charts);
  • to monitor functional mailboxes and communicate with internal and external parties;
  • to support in drafting short texts, 
Requirements:
  • Education: successfully completed secondary education related to the business needs;
  • Work experience: at least 1 year of professional experience in the specific area depending on the business needs;
  • Computer skills: very good skills in the main MS Office software (Word, Excel, Outlook);
  • Language skills: very good command of both written and spoken English (at least B2) / knowledge of additional EU language.
Personal skills:
  • high level of responsibility and ability to work independently;
  • high level of service orientation;
  • ability to work under pressure and experience in organizing work and prioritizing accordingly;
  • ability to communicate efficiently at all levels internally and externally and in appropriate manner;
  • strong sense of accuracy and attention to detail;
  • high level of discretion and ability to handle confidential matters;
  • proven organizational skills;
  • ability to adapt to a dynamic working environment;
  • ability to learn new skills and software;
  • ability to work in a team.
We offer:
  • contract of employment through the Employment Agency;
  • daily remuneration: 71,82€ net;
  • medical care, sport card;
  • opportunity for development and promotion;
  • hybrid working option;
  • convenient location of the office - the centre of Warsaw;

Application deadline: until 16.09.2025

Please be advised that only resumes in English will be considered.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent do spraw księgowości

Pracodawca: BARBARA RUTKOWSKA AGENCJA USŁUGOWA TINA BIURO RACHUNKOWE

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

wg. stanowiska Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe, ekonomiczne Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie.

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

Przygotowywanie ofert przetargowych, wykonywanie prac administracyjno-biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: Wymagania: wykształcenie wyższe: ekonomia, prawo; umiejętność obsługi...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik recepcji

Pracodawca: Renata Januszewska

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Chęciny

przyjmowanie rezerwacji, obsługa gości, dbanie o czystość w pokojach hotelowych, na recepcji i wokół obiektu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący Uprawnienia:...