Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division / Legal and Procurement Unit / Procurement Sector

For our Client, we are looking for:

Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division / Legal and Procurement Unit / Procurement Sector
Location: Warszawa, Śródmieście
Reference Number: AA/112/2025

The description of duties is a presented below:

  • To co-ordinate and monitor the workflow of documents;
  • To draft notes, letters, reports and follow up on them;
  • To prepare statistical data (tables, graphs and charts) and reports;
  • To prepare VAT exemption certificates for contractors;
  • To perform administrative tasks as required (including data entry tasks in PROC systems); -
  • To contact business units and explain how PROC system work or to guide in specific cases (for example in Ares system);
  • To support procurement officers in their tasks as required
Requirements:
  • Education: successfully completed secondary education related to the business needs;
  • Work experience: at least 1 year of professional experience in the specific area depending on the business needs;
  • Computer skills: very good skills in the main MS Office software (Word, Excel, Outlook);
  • Language skills: very good command of both written and spoken English (at least B2) / knowledge of additional EU language.
Personal skills:
  • high level of responsibility and ability to work independently;
  • high level of service orientation;
  • ability to work under pressure and experience in organizing work and prioritizing accordingly;
  • ability to communicate efficiently at all levels internally and externally and in appropriate manner;
  • strong sense of accuracy and attention to detail;
  • high level of discretion and ability to handle confidential matters;
  • proven organizational skills;
  • ability to adapt to a dynamic working environment;
  • ability to learn new skills and software;
  • ability to work in a team.
We offer:
  • contract of employment through the Employment Agency;
  • daily remuneration: 71,82€ net;
  • medical care, sport card;
  • opportunity for development and promotion;
  • hybrid working option;
  • convenient location of the office - the centre of Warsaw;

Application deadline: until 29.09.2025

Please be advised that only resumes in English will be considered.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Żwirki i Wigury

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Szpital Mavit

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik obsługi sprzedaży

Pracodawca: Eurocash Serwis

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Wejherowo

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i...