Accessibility Officer

Accessibility Officer
Miejsce pracy: Wrocław
Twoja rola

Credit Agricole Bank Polska to miejsce, gdzie różnorodność i inkluzywność są fundamentem naszych działań. Poszukujemy osoby, która podzieli naszą pasję i dołączy do nas jako Accessibility Officer, aby wspólnie budować przyjazne środowisko dla wszystkich naszych klientów.

W tej roli odpowiadasz za:

  • Zapewnienie zgodności produktów i usług banku z przepisami dotyczącymi dostępności
  • Identyfikowanie i eliminowanie barier utrudniających dostęp do usług bankowych
  • Wspieranie i promowanie kultury organizacyjnej zorientowanej na różnorodność i inkluzywność
  • Monitorowanie zmian przepisów i zgodności banku w zakresie dostępności
  • Tworzenie i wdrażanie polityk dostępności, w tym opracowywanie strategii i utrzymanie mapy dostępności
  • Raportowanie obszaru dostępności do organów wewnętrznych i zewnętrznych
Twój zespół
Będziesz częścią zespołu Departamentu Rozwoju Jakości Obsługi Klienta, w którym jesteśmy zorientowani na wykorzystywanie głosu klienta i ulepszanie naszych usług, produktów, praktyk i procesów. Współpracujemy z różnymi jednostkami banku, aby wypracowywać rozwiązania zwiększające satysfakcję naszych klientów oraz ich chęć polecania naszego banku.
Twoje doświadczenie i umiejętności
  • Masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, technologia IT lub zarządzanie projektami)
  • Masz min. 5 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami (mile widziane w zakresie dostępności cyfrowej lub zgodności z przepisami)
  • Znasz przepisy takie jak WCAG oraz ustawę o dostępności
  • Masz umiejętność mitygowania ryzyk operacyjnych, regulacyjnych i wizerunkowych
  • Masz zdolności analityczne oraz umiejętność komunikacji z różnymi interesariuszami
  • Cechujesz się empatią i zrozumieniem potrzeb osób z niepełnosprawnościami
  • Wykazujesz proaktywność, inicjatywę oraz umiejętność pracy zespołowej
W zamian oferujemy:
  • Karta Multisport
  • Opieka medyczna
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez kliknięcie w przycisk „Aplikuj”.

Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibąwe Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D , 54-202 Wrocław, moich danych osobowych zawartych w dokumentachaplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofanaw dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesachrekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibąwe Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D , 54-202 Wrocław, moich danych osobowych zawartych w dokumentachaplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofanaw dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...