Recepcjonistką jestem od ponad dwóch lat. Myli się jednak ten, kto myśli, że w zakres moich codziennych obowiązków wchodzi opieka nad gośćmi hotelowymi, rezerwacja pokoi hotelowych i dbanie i komfort przyjezdnych. Owszem, moim zdaniem jest rejestracja, ale nie rejestracja gości hotelowych, a pacjentów zapisujących się na wizytę do lekarza specjalisty.
Wśród moich codziennych obowiązków przeważają te związane z obsługą pacjentów, a więc odbieranie telefonów, umawianie na wizyty, przekazywanie potrzebnych informacji czy przyjmowanie opłat, recepcjonistka Bytom. Praca, którą wykonuję jest pracą dającą naprawdę wiele radości satysfakcji zawodowej. Codzienny kontakt z nowymi osobami, niezłe wynagrodzenie, stałe godziny pracy i stabilność finansowa to warunki, o jakich marzą prawie wszyscy aktywni zawodowo ludzie. Nie mam na co narzekać.
Dodatkowym plusem mojego zawodu jest to, że przebywając codziennie w otoczeniu osób chorych, rozsiewających wokół siebie tysiące zarazków, mój organizm tak uodpornił się na wszelkie choroby, że od dwóch lat nie miałam nawet kataru. Dodatkowo, jako pracownik przychodni mam prawo do świadczeń medycznych oferowanych przez moje miejsce pracy. Bez konieczności wnoszenia żadnych dodatkowych opłat mam prawo korzystać z usług stomatologa, ginekologa, dietetyka, okulisty, endokrynologa czy innych lekarzy specjalistów zatrudnionych przez nasz ośrodek.