Staż specjalista ds. administracyjno-biurowych

Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Staż specjalista ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/24/0513
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie kancelarii ogólnej i obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, obsługa sekretariatu, zapoznanie się z pracą merytoryczną inspektoratu, przegladanie i weryfikacja dokumentacji, zapoznanie z praca składnicy akt, poznanie prawa budowlanego, przyjmowanie korespondencji, elektroniczna rejestracja, rozdzielanie korespondencji wpływającej do urzedu oraz rejestracja i przygotowywanie korespondencji do wysyłki, prowadzenie rejstrów okreslonych w instrukcji kancelaryjnej w celu właściwego obiegu dokumentacji w urzedzie, telefoniczne i osobiste udzielanie rzetelnych informacji klientom urzędu, dbanie o prawidłowy przepływ informacji w urzędzie, sporzadzanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji z prowadzonych czynności
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, księgowość, prawo lub pokrewne


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe (administracja, księgowość, prawo lub pokrewne)

Miejsce pracy:

Toruń


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Sekretarka / Asystentka biura z prawem jazdy

Pracodawca: NORMA

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

wykonywanie zadań powierzonych prawo jazdy załatwianie spraw w urzędach asystowanie przy spotkaniach dowożenie dokumentów do firm obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej kontakt z Biurem Rachunkowym kontrola sprawnego funkcjonowania biura obsługa spotkań...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Gdański Urząd Pracy

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Obsługa punktu podawczego w tym, segregowanie, ewidencjonowanie w systemie EZD oraz podział zgodnie z dekretacją na poszczególne komórki organizacyjne. Sporządzanie raportów w systemie EZD oraz zanoszenie ich do poszczególnych komórek do...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Węgierska Górka

obsługa korespondencji, przygotowywanie raportów i sprawozdań, porządkowanie oraz Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany Wymagania inne: