Specjalista / Specjalistka ds. cenników

Specjalista / Specjalistka ds. cenników
Miejsce pracy: Jasło
Numer referencyjny: SC/04/24

Rekrutacja do Nowy Styl Sp. z o.o. 

Twój zakres obowiązków:
  • pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników
  • koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości
  • zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków
  • współpraca z innymi działami firmy uczestniczącymi w procesie cennikowym
Nasze wymagania:
  • znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (min. B2)
  • znajomość pakietu MS Office: w szczególności Word i Excel
  • zaangażowanie, komunikatywność
  • samodzielność w wykonywaniu zadań i umiejętność dobrej organizacji pracy
Mile widziane:
  • znajomość języka niemieckiego lub francuskiego
Oferujemy:
  • profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
  • nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
  • rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach 
  • benefity takie jak: dopłata do karty sportowej, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Benefity:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku Aplikuj teraz.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.

Zapraszamy na naszą stronę internetową

www.NowyStyl.com

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dostępna w formularzu aplikacyjnym.


Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Pracownik obsługi sekretariatu

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych,...

Aktywny od: wczoraj

Archiwista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Wieliczka

Obsługa urządzeń biurowych,-archiwizacja dokumentów,-prowadzenie korespondencji biura,-wprowadzanie dokumentów do programu księgowego CDN Optima,-komunikacja i przyjmowanie dokumentow od klienta. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:...

Aktywny od: wczoraj

Asystent działu obsługi klienta

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Andrychów

A. Część teoretyczna:1. Zapoznanie się z przepisami bhp, p-poż.2. Szkolenie ogólne i stanowiskowe.3. Zapoznanie się z działalnością firmy i jej portfolio.4. Zapoznanie się ze specyfiką pracy w Dziale Obsługi Klienta.5. Poznanie programów komputerowych pomocnych...