Specjalista ds. Administracji w biurze obsługi klienta

Działamy na rynku od dawna, bo od 1995 roku. Nasze początki to ścisła specjalizacja w sprzedaży wykładzin podłogowych. Szybko jednak rozszerzyliśmy działalność o usługi instalacyjne, a do oferty włączyliśmy wiele produktów i usług związanych z kompleksową instalacją wykładzin i utrzymaniem podłóg. Na przestrzeni lat wyspecjalizowaliśmy się w obsłudze firm i instytucji. Naszą domeną stały się zamówienia obiektowe. Dziś współpracujemy zarówno z Klientami zamawiającymi instalację wykładzin bezpośrednio dla siebie, jak również z projektantami wnętrz i firmami remontowo-budowlanymi.

Specjalista ds. Administracji w biurze obsługi klienta
Kogo szukamy:
 
Osób z doświadczeniem zawodowym, obeznanych z pracą biurową, które cechują się dobrą organizacją pracy, samodzielnością oraz wielozadaniowością.
 
Opis stanowiska:

 

Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne.

 

Obowiązki:
  • Zamawianie towarów ( kontakt z fabryką, przesyłanie zamówień, nadzór nad poprawnością, potwierdzenie dat dostawy) i organizowanie transportów (krajowych i zagranicznych)
  • Realizacja działań związanych z obiegiem i rejestracją dokumentów oraz faktur, wsparcie administracyjne (wprowadzanie faktur zakupowych do systemu)
  • Samodzielne wystawianie faktur proform oraz faktur końcowych
  • Kontakt z działem montażystów, comiesięczne rozliczenia, organizacja noclegów służbowych 
  • Organizacja biura: przyjmowanie klientów i interesantów, dbanie o porządek, obsługa korespondencji (w tym obsługa głównego maila biurowego)
Wymagania:
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • Znajomość MS Office (Word, Excel)
  • Dyspozycyjność (pełen etat), samodzielność oraz rzetelność w wykonywaniu zadań
  • Otwartość, miła aparycja, komunikatywność
  • Znajomość programu WF-mag oraz języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na pełny etat, pracę w trybie: poniedziałek-piątek w godz. 8:30-17:00
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie/umowę o pracę
  • Wynagrodzenie w wysokości: okres próbny (3 miesiące) – 5.000zł brutto, po okresie próbnym 5.500zł brutto, po okresie wdrożeniowym uzyskanie statusu specjalisty 6 000 brutto.
  • Po okresie wdrożenia udział w premii kwartalnej, karta MultiSport, ubezpieczenie PZU, EnelMed
  • Możliwość awansu
  • Szkolenie, przygotowanie do każdego z wymienionych zadań
  • Koleżeńską atmosferę w zgranym zespole

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: Medicover Stomatologia

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Dzieci Warszawy 27a

Dołącz do nas, jeśli dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem, jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu, wyróżniasz się inicjatywą i odpowiedzialnością. A...

Aktywny od: wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. administracji w dziale eksportu

Pracodawca: Rotenso - Grupa Thermosilesia

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Ruda Śląska

Aplikuj do nas jeśli: jesteś osobą która chce posługiwać się językiem obcym w pracy; znasz bardzo dobrze język angielski ; jesteś nastawi ony/a zadaniow o ; masz umiejętności budowania relacji z istniejącymi klientami ; jesteś pracowit y/a , sumienn y/a,...

Aktywny od: wczoraj

Asystent Dyrektora Wojskowego Instytutu Medycyny Lotniczej

Pracodawca: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Żoliborz

Współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie spraw bieżących; Prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z dekretacją Dyrektora; Obsługa telefonu, faxu...