Sekretarka/sekretarz

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Sekretarka/sekretarz
Miejsce pracy: Piaseczno
Numer: StPr/24/0582
OBOWIĄZKI:
- przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych, przepisów w zakresie ochrony danych osobowych oraz zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy- zapoznanie z organizacją pracy i funkcjonowaniem prokuratury- zapoznanie z zakresem działania sekretariatu- sporządzanie projektów prostych pism w edytorze tekstów- sporządzanie kart przeglądowych i numerowanie stron akt- pomoc przy ekspediowaniu korespondencji- rejestracja wpływającej i rejestrowanej korespondencji- pomoc przy porządkowaniu materiałów archiwalnych- wykonywanie pomocniczych czynności kancelaryjno-biurowych na poszczególnych odcinkach pracy sekretariatu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Piaseczno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Jędrzejów

Sprawdzanie i odbieranie poczty firmowej, nadzór nad pełną dokumentacją spółki, obsługa urządzeń znajdujących się w biurze. Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy- staż

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Krosno

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo, Administracja, Socjologia, Politologia, inne Wymagania inne: Dyspozycyjność, Komunikatywność, Staranność

Aktywny od: wczoraj

Operator wprowadzania danych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Leżajsk

wprowadzanie,przetwarzanie przechowywanie informacji elektronicznej z wykorzystaniem komputera Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, administracyjne Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych Uprawnienia: obsługa programów biurowych Uprawnienia:...