Sekretarka/asystentka prezesa zarządu

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Sekretarka/asystentka prezesa zarządu
Miejsce pracy: Piaseczno
Numer: StPr/24/0982
OBOWIĄZKI:
- Koordynacja pracy sekretariatu- Obsługa i organizacja spotkań- Redagowanie pism, wniosków i umów- Koordynacja działać marketingowych- Kontrola obiegu faktur i umów- Kontakt z urzędami i instytucjami- Preferowany kontakt - CV na maila angelina.kanabus@emc-sa.pl- Prowadzenie spraw administracyjno-organizacyjnych- Koordynowanie działań dotyczących RODO
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa pakietu Office
Uprawnienia: biegła obsługa komputera i internetu


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Piaseczno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik obsługi sekretariatu

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych,...

Aktywny od: dzisiaj

Archiwista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Wieliczka

Obsługa urządzeń biurowych,-archiwizacja dokumentów,-prowadzenie korespondencji biura,-wprowadzanie dokumentów do programu księgowego CDN Optima,-komunikacja i przyjmowanie dokumentow od klienta. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent działu obsługi klienta

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Andrychów

A. Część teoretyczna:1. Zapoznanie się z przepisami bhp, p-poż.2. Szkolenie ogólne i stanowiskowe.3. Zapoznanie się z działalnością firmy i jej portfolio.4. Zapoznanie się ze specyfiką pracy w Dziale Obsługi Klienta.5. Poznanie programów komputerowych pomocnych...