Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Grybów
Numer: StPr/24/0862
OBOWIĄZKI:
Kontakt z pacjentem francusko i angielsko języcznym, dbanie o budowanie zaufania i poczucie bezpieczeństwa, planowanie terminów wizyt, zarządzanie harmonogramem, udzielanie informacji na temat zasad na temat funkcjonowania systemu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: francuski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: praca pod presją czasu
Uprawnienia: obsługa programu EXCEL
Uprawnienia: Obsługa komputera i pakietu Office
Uprawnienia: umiejętność komunikacji interpersonalnej
Uprawnienia: odporność na stres


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Grybów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 do 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik obsługi sekretariatu

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych,...

Aktywny od: dzisiaj

Archiwista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Wieliczka

Obsługa urządzeń biurowych,-archiwizacja dokumentów,-prowadzenie korespondencji biura,-wprowadzanie dokumentów do programu księgowego CDN Optima,-komunikacja i przyjmowanie dokumentow od klienta. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent działu obsługi klienta

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Andrychów

A. Część teoretyczna:1. Zapoznanie się z przepisami bhp, p-poż.2. Szkolenie ogólne i stanowiskowe.3. Zapoznanie się z działalnością firmy i jej portfolio.4. Zapoznanie się ze specyfiką pracy w Dziale Obsługi Klienta.5. Poznanie programów komputerowych pomocnych...