Office Assistant

People make places
Office Assistant
Miejsce pracy: Katowice
Zakres obowiązków:
  • zamawianie materiałów biurowych i artykułów spożywczych
  • zamawianie cateringów na spotkania w biurze
  • wydawanie napojów i słodyczy na spotkania wewnętrzne
  • koordynowanie dostaw ciast i owoców na cotygodniowe spotkania
  • zarządzanie korespondencją e-mail
  • przyjmowanie przesyłek przychodzących
  • przygotowanie poczty i korespondecji wychodzącej
  • zamawianie usług kurierskich
  • nadawanie i odbieranie przesyłek kurierskich
  • wydawanie kart parkingowych pracownikom
Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie,
  • dobra znajomość j.angielskiego - wymóg konieczny
  • wysoka kultura osobista i łatwość w nawiązywaniu kontaktu
  • systematyczność, dokładność i komunikatywność
  • dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem i ustalania priorytetów
Oferujemy:
  • Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-16.30
  • Wdrożenie stanowiskowe
  • Umowę o pracę
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
  • Przyjazne i pomocne środowisko pracy
  • Zdobycie doświadczenia i rozwój w strukturach światowego dostawcy usług FM
  • Liczne benefity pracownicze (dofinansowanie do karty sportowej, prywatnej opieki medycznej, bezpłatny dostęp do nauki języków, ubezpieczeni grupowe itp.)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Stażysta w Dziale Księgowości

Pracodawca: Selgros Cash&Carry

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie działu księgowości w bieżących zadaniach (zobowiązania, należności, podatki), wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych (poznasz system SAP S/4 Hana), wystawiania faktur sprzedaży lub faktur korygujących...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Pory 78

Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Kontroli Produkcji

Pracodawca: Roca Polska

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Gliwice

Jeżeli posiadasz: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość Excela, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej – mile widziane zdolność szybkiego uczenia się, znajomość programu SAP (mile widziane), zdolności analityczne i...