Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Pacjentów

Zależy Ci na rozwoju i cenisz sobie możliwość zdobywania różnorodnych doświadczeń?

Dołącz do nas!
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Pacjentów
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Klimczaka 1

Najlepszy kandydat to taki, który: ​
  • posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży),
  • zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie,
  • z łatwością buduje relacje,
  • jest empatyczny, dobrze zorganizowany i odpowiedzialny,
  • swobodnie komunikuje się w języku angielskim.
Twoim głównym obowiązkiem będzie obsługa Pacjentów, czyli:
  • umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej,
  • dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, ​
  • pobieranie płatności za usługi dodatkowe,
  • promowanie i sprzedaż usług Medicover.
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub umowę o pracę na cały etat,
  • grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze swoimi pasjami bądź innymi zobowiązaniami,
  • praca zmianowa, centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 14:00,
  • tworzymy zespół zaangażowanych i wspierających się osób, łączymy osoby z różnym doświadczeniem, bo według nas różnorodność daje siłę zespołowi,
  • konkretne procedury pracy, które poznasz w okresie wdrożenia,
  • premie kwartalne uzależnione od poziomu realizacji celów,
  • program poleceń wewnętrznych - otrzymuj premie za polecenia znajomych do pracy,​​​​​
  • niedziele i święta są zawsze wolne od pracy – szanujemy Twój wolny czas, ale zapraszamy do zaangażowania się w wewnętrzne akcje well-beingowe,
  • prywatna opieka medyczna w Medicover dla Ciebie i Twoich bliskich,
  • dodatkowe benefity m.in. współfinansowana karta sportowa, inne usługi, produkty na platformie Medicover Benefits (np. bilety do kina, vouchery na zakupy) i wiele więcej,
  • dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
  • już po 4 miesiącach masz możliwość certyfikacji –jest to egzamin ze standardów obsługi pacjenta w Medicover i języka angielskiego, którego pozytywny wynik równa się z awansem i oczywiście wyższym wynagrodzeniem,
  • jasna ścieżka rozwoju – doceniamy naszych pracowników, wielu naszych Koordynatorów to osoby, które zaczynały od tego stanowiska, ​​
  • program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – może będziesz chciał się rozwijać w innej dziedzinie zgodnej z Twoimi zainteresowaniami np. marketing. Wejdź w link i
    poznaj naszą firmę: https://www.medicover.pl/uslugi-medicover/poznaj-nas/

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. sprawozdawczości i raportowania

Pracodawca: NES Global Talent

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Toruń

Obowiązki: Raportowanie (przygotowywanie danych do raportów oraz raportów, m.in. rozliczeniowych, kwartalnych, półrocznych i rocznych) do zarządu, na giełdę etc. Tworzenie not do raportowania grupowego Sprawozdawczość finansowa (opracowywanie, przygotowywanie...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Rejestracji

Pracodawca: OCULOMEDICA

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Zakres obowiązków: rejestracja oraz kompleksowa obsługa pacjentów na terenie placówki telefoniczna informacja w zakresie udzielanych świadczeń medycznych przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pacjenta dbanie o pozytywny wizerunek firmy obsługa kasy fiskalnej...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Działu Przyjęcie Towaru

Pracodawca: Selgros Cash&Carry

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Piaseczno, k. Warszawy

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prace biurowe związane z ewidencją towaru, rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, pomoc przy magazynowaniu towaru. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole, gotowych do podjęcia pracy w...