Asystent ds. administracji i social media

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Asystent ds. administracji i social media
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2499
OBOWIĄZKI:
Wsparcie w realizacji komunikacji marketingowej, tworzenie treści do wykorzystania w kampaniach ( social media, strony intrnetowe, infografiki, komunikacja wewnętrzna), reszta w załączniku.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

wykształcenie w trakcie studiów zaocznych, administracja, marketing/ licencjatumiejętności: znajomość programów MS Office, znajomość obsługi komputera, lekkie pióro, kreatywność, dobra organizacja pracy

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka działu / Recepcjonistka

Pracodawca: EWT Automotive Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Ołtarzew, ul. Poznańska 343

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa korespondencji przychodzącej i...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Zarządu

Pracodawca: Grupa Inter Cars

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Galeria Młociny

Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Zarządu

Pracodawca: Grupa Inter Cars

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Cząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15

Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i...