Asystent / Asystentka Członka Zarządu

DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Asystent / Asystentka Członka Zarządu
Biuro Zarządu Banku

(Warszawa, Puławska 15)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień w naszym zespole:

  • zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,
  • zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,
  • prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy biura,
  • organizujesz, koordynujesz oraz ewentualnie bierzesz udział w spotkaniach służbowych,
  • tworzysz raporty i prezentacje biznesowe (biegła znajomość MS PowerPoint) oraz monitorujesz i kontrolujesz statusy projektów,
  • nadzorujesz prawidłowy przepływ informacji w ramach zarządzanego obszaru Członka Zarządu.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • szybko się uczysz,
  • jesteś osobą uśmiechniętą, życzliwą oraz dyspozycyjną,
  • posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim,
  • lubisz świadczyć wsparcie, a praca z ludźmi sprawia Ci satysfakcję,
  • jesteś osobą otwartą, komunikatywną, mocno ukierunkowaną na realizację celów,
  • masz doświadczenie na podobnym stanowisku.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Stażysta w Dziale Księgowości

Pracodawca: Selgros Cash&Carry

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie działu księgowości w bieżących zadaniach (zobowiązania, należności, podatki), wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych (poznasz system SAP S/4 Hana), wystawiania faktur sprzedaży lub faktur korygujących...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Pory 78

Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Kontroli Produkcji

Pracodawca: Roca Polska

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Gliwice

Jeżeli posiadasz: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość Excela, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej – mile widziane zdolność szybkiego uczenia się, znajomość programu SAP (mile widziane), zdolności analityczne i...