Office Manager

SALESmanago to Customer Engagement Platform dla ambitnych zespołów marketingowych eCommerce, które chcą być efektywnymi i zaufanymi partnerami CEO w zwiększaniu przychodów. Z naszych opartych na AI rozwiązań korzysta już ponad 2000 firm średniej wielkości w 50 krajach, a także wiele znanych światowych marek, takich jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victorias Secret 
 
SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o Dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.
Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl 
 

Aktualnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:

 

Office Manager
Miejsce pracy: Kraków
Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • obsługa kadrowa pracowników (zarządzanie dokumentacją pracowniczą, rozliczanie delegacji etc.)
  • zarządzanie systemem kontroli dostępu do firmy
  • wsparcie Zarządu spółki w realizacji bieżących zadań
  • prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji
  • przygotowywanie zamówień oraz nadzorowanie stanu realizacji dostaw do firmy
  • organizowanie, koordynowanie i nadzór nad wszelkimi działaniami administracyjnymi w firmie
Czego wymagamy:
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu biura oraz pracy na podobnym stanowisku
  • podstawowej znajomości obsługi kadr
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego
  • sumienności i skrupulatności
  • chęci do nauki i podejmowania wyzwań
  • biegłej znajomość pakietu Office
Dlaczego warto do nas dołączyć? Co oferujemy:
  • możliwość zrobienia kariery w międzynarodowej firmie i dodanie do swojego CV wyjątkowej pozycji, która na zawsze wzmocni Twój profil zawodowy
  • specjalnie przygotowany cykl szkoleniowy, który błyskawicznie wyposaży Cię w wiedzę niezbędną do skutecznego wykonywania pracy
  • bezpośredni wgląd i wtajemniczenie w metody prowadzenia innowacyjnego na skalę globalną startupu
  • mamy własny firmowy elegancki restobar, w którym codziennie pracownicy dostają bezpłatny ciepły posiłek, dodatkowo w każdy piątek ogólnofirmowe Happy Hour z darmowym, pysznym czeskim piwem bez limitu, a przez cały dzień nielimitowana kawa, napoje i owoce
  • specjalne bonusy za obronę pracy dyplomowej, becikowe (2 tys zł), dofinansowanie wieczorów kawalerskich i panieńskich i rozwód party, parapetówek we własnych nowych mieszkaniach, dofinansowanie badań lekarskich, karta OK System, dofinansowanie kursów językowych
Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Benhauer Sp. z o.o. (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)." Wyrażenie powyższej zgody na przetwarzane danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rozpatrzenia zgłoszenia w toku rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka - Asystent / Asystentka

Pracodawca: Staff Partners

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Wola

Profesjonalne prowadzenie głównego sekretariatu spółki Przyjmowanie gości, odbieranie telefonów i maili Obsługa przesyłek, poczty przychodzącej i wychodzącej Dbanie o biuro, w tym zaopatrzenie w materiały biurowe i spożywcze Wsparcie administracyjne i...

Aktywny od: dzisiaj

Germanista, Rusycysta, Anglista do recepcji

Pracodawca: Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie /

check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych bieżąca obsługa gości PRACA STAŁA od zaraz wyższe wykształcenie tzn. filologii rosyjskiej, germańskiej lub angielskiej dyspozycyjność,...

Aktywny od: dzisiaj

Germanista, Rusycysta, Anglista do recepcji

Pracodawca: Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie /

check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych bieżąca obsługa gości PRACA STAŁA od zaraz wyższe wykształcenie tzn. filologii rosyjskiej, germańskiej lub angielskiej dyspozycyjność,...