Administrative Assistant in Security Unit/Corporate Services

For our Client - European Border and Coast Guard Agency we are looking for:

Administrative Assistant in Security Unit/Corporate Services
Location: Warszawa
Reference Number: AA/SCS/2022/01
Key responsibilities of the position:
  • Assisting in daily technical management of HQ buildings
  • Coordinating inspections, maintenance and repairs
  • Supporting asset management and the annual inventory check
  • Enabling adaptations in HQ buildings on account of health and safety measures
  • Handling requests for support
  • Receiving deliveries
  • Providing other administrative and logistical support
  • Keeping documents and administrative files up-to-date and in good order
Requirements:
  • Very good communication skills in English, both verbally and in writing;
  • Good IT skills and computer literacy: MS applications (Word, Outlook, Excel and Power Point) and proven ability to work with electronic systems and databases;
  • Experience in coordinating activities related to information exchange;
  • Analytical, problem solving and decision-making skills;
  • Capable of prioritizing and strong sense for organization;
  • High level of commitment, constructive, positive and service oriented attitude.
We offer:
  • Contract of employment through the Employment Agency;
  • Daily remuneration: 79,75€ gorss
  • Opportunity for development and promotion;
  • Work with professionals.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka w Dziale Księgowości

Pracodawca: EXCO A2A Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Ursynów

Co będzie należało do Twoich zadań? Wprowadzanie dokumentów księgowych (tj. faktur sprzedaży, faktur zakupowych, wyciągów bankowych) do programów; Numerowanie i archiwizacja dokumentów księgowych; Skanowanie i drukowanie dokumentów; Segregowanie, uzupełnianie i...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka w dziale księgowości

Pracodawca: Optim Human Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

Co będzie należało do Twoich zadań? Wprowadzanie dokumentów księgowych (tj. faktur sprzedaży, faktur zakupowych, list płac, wyciągów bankowych, delegacji) do systemów księgowych, Numerowanie i archiwizacja dokumentów księgowych, Skanowanie i drukowanie...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. Konfiguracji Umów

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Twoje zadania: Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Wsparcie obsługi procesów związanych z zawieraniem, aktualizacją oraz rozwiązywaniem umów cywilnoprawnych; Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Nasze oczekiwania: Wykształcenie min....